Poradna

Objednávky a změny

Opravdu mohu počítat s dopravou zdarma na všechny objednávky?

Ano. Doprava zdarma se vztahuje na všechny objednávky našich maloobchodních zákazníků a to jak z České, tak Slovenské Republiky.

Mám problém s objednávkou (platba, změna zboží, stav objednávky,...), co mám dělat?

Nejlépe napište email na objednavky@foractiv.cz, nezapomeňte uvést telefonní číslo a číslo Vaší objednávky, kolegové vás co nejdříve kontaktují. V případě nutnosti volejte: 00420 730 894 330

Chci zjistit, zda máme zboží skladem pro odeslání z eshopu.

Je-li produkt skladem, je možné jej vložit do košíku. Není-li skladem, zobrazí se tato informace u produktu. V případě, že chcete být informováni o naskladnění produktu, klikněte na tlačítko „hlídat dostupnost“. Pro zjištění přibližné doby naskladnění, pište prosím email na adresu podpora@foractiv.cz

Můžu si objednat po telefonu?

Telefonické objednávky nepřijímáme. Využijte prosím náš e-shop nebo prodejny.

Chci reklamovat zboží.

Pošlete prosím email s vysvětlením na objednavky@foractiv.cz

Za jakých podmínek je možné vrácení peněz?

V případě oprávněné reklamace nebo vrácení nepoužitého a nepoškozeného zboží vám vrátíme peníze. Produkt prosím odešlete nebo osobně přineste na pobočku nákupu spolu s dokladem, že jste reklamované zboží zakoupili u nás. Pokud jste zakoupili na prodejně, je reklamace možná přímo tam. Pokud jste zakoupili přes eshop, zašlete prosím dobře zabalený produkt (odpovídáte za doručení v nepoškozeném stavu) zpátky na centrálu ForActiv.cz s.r.o., Rohlenka 292, 664 51. K balíčku přiložte prosím stručný dopis s důvodem vrácení (nutné pro spárování), doklad o nákupu nebo jeho kopii, číslo vašeho účtu pro vrácení peněz, kontakt na vás. Po zpracování reklamace vám budou okamžitě odeslány peníze na účet.

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

V současné době přijímáme tyto platby: 1) Platba kartou Visa. 2) Platba online přes internetové bankovnictví prostřednictvím PayU – Česká spořitelka, Mbank, Komerční banka, Moneta money bank, UniCredit, Fio banka, Reiffeisen bank, Seberbank, Apple Pay, Google Pay. 3) Platba dobírkou Platba hotově nebo platební kartou při převzetí zásilky. 4) Platba převodem Vámi objednané zboží bude expedováno ihned po připsání Vaší platby na náš účet. Kompletní údaje pro platbu převodem naleznete v detailu Vaší objednávky.

Jakého používáte přepravce?

Využíváme služeb České pošty a přepravní společnosti DPD.

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky?

Zboží expedujeme do 24 h od obdržení objednávky. Zboží expedujeme prověřenými přepravními společnostmi s doručením do 24 - 48 h od expedice. Pokud velmi spěcháte na dodání zboží, nejrychlejší je tato varianta: Objednání zboží nejpozději do 10°° přepravce DPD + platba na dobírku (lze uhradit i platební kartou). Za těchto podmínek se velmi zvyšuje pravděpodobnost doručení balíčku následující pracovní den.

V jakém stavu je moje objednávka?

Po přijetí vaší objednávky, vám automaticky dojde email s potvrzením o přijetí. Následně dochází ke zpracování objednávky a chystání k expedici. Jakmile je vaše objednávka vyřízená, obdržíte email s informací o expedici a předání balíčku vybranému přepravci. Pokud jste nedostali potvrzovací email: 1. Zkontrolujte nevyžádanou poštu. 2. Ověřte si správné zadání emailové adresy ve vašem účtu nebo v objednávce. 3. Pokud nezjistíte chybu, kontaktujte objednavky@foractiv.cz, 00420 730 894 330

Kam doručujete?

Doručujeme v rámci České a Slovenské Republiky a to zdarma (platí pro všechny maloobchodní zákazníky). Zboží do zahraničí nezasíláme.

Mohu změnit svou dodací adresu po zadání objednávky?

Ano, změnu prosím neprodleně hlaste na objednavky@foractiv.cz, 00420 730 894 330

Nabízíte doručení následující den?

Ano. Zboží expedujeme do 24 h od obdržení objednávky. Zboží expedujeme prověřenými přepravními společnostmi s doručením do 24 - 48 h od expedice. Pokud velmi spěcháte na dodání zboží, nejrychlejší je tato varianta: Objednání zboží nejpozději do 10°° přepravce DPD + platba na dobírku (lze uhradit i platební kartou). Za těchto podmínek se velmi zvyšuje pravděpodobnost doručení balíčku následující pracovní den.

Jak mohu vrátit objednávku?

Vrátit je možné pouze nepoškozené a nepoužité zboží. Produkt prosím doneste nebo zašlete na místo nákupu spolu s dokladem, že jste koupili u nás. Pokud jste zakoupili na prodejně, je vrácení zboží možné přímo tam. Pokud jste zakoupili přes eshop, zašlete prosím dobře zabalený produkt (odpovídáte za doručení v nepoškozeném stavu) zabalený produkt zpátky na centrálu ForActiv.cz s.r.o., Rohlenka 292, 664 51. K balíčku přiložte prosím stručný dopis s důvodem vrácení (nutné pro spárování), doklad o nákupu nebo jeho kopii, číslo vašeho účtu pro vrácení peněz, kontakt na vás. Po zpracování vám budou okamžitě odeslány peníze na účet.

Mám dotaz ohledně složení produktů a poradenství.

Můžete se obrátit na tým odborných poradců z našich prodejen. Prodejna Brno - brno@foractiv.cz, 734 443 792 (od 9:00 do 17:30), prodejna Plzeň - plzen@foractiv.cz, 734 443 793, prodejna Ostrava - ostrava@foractiv.cz, 734 491 892.Nebo můžete využít online chat na našem webu.